Допомога - Пошук - Користувачі - Календар
Повна версія цієї сторінки: Вживання риби позитивно впливає на інтелект
Форум друзів > Основа основ > Здоров'я
Rainbow
Цитата
Мальчики-подростки, регулярно потребляющие рыбу, соображают лучше прочих сверстников. Таков вывод ученых из Университета Гётеборга (Швеция).

Специалисты обследовали пять тысяч 15-летних юношей, которые ели рыбу более раза в неделю. Через три года было проведено тестирование умственных способностей испытуемых. Выяснилось, что все они показали лучшие результаты в тестах, чем те, кто ел рыбу в подростковом возрасте реже раза в неделю.

Эти результаты остаются неизменными, даже если учесть ряд других факторов (к примеру, уровень образования родителей и социоэкономический статус семьи), оказывающих влияние на интеллект подростка.

По мнению ученых, полиненасыщенные жирные кислоты Омега-3, содержащиеся в рыбе, играют важную роль в развитии мозга и помогают сохранить нормальные мозговые функции в течение всей жизни.

Напомним, что в ходе предыдущих исследований также было обнаружено, что потребление женщиной рыбы во время беременности благотворно сказывается на интеллекте плода, а рыбная диета в преклонном возрасте снижает риск когнитивных расстройств.


Взято з http://science.compulenta.ru
UnLikE
це я ітак знала..)
fuxx
І глюкоза також помічна, тому не слід дітей обмежувати в солодкому.
Rainbow
fuxx, більшість батьків вважає протилежно (що до солодкого). Наприклад мої батьки.
fuxx
Я пакую як навіжений, певне з віком доїмся до діабету, але розумова праця потребує.
Rainbow
fuxx, діабет в 99.9% щепленями заробляють.
Ніяких жартів. Я на повному серйозі.
fuxx
Цитата(Rainbow @ Mar 20 2009, 10:35 ) *
fuxx, діабет в 99.9% щепленями заробляють.
Ніяких жартів. Я на повному серйозі.

На рахунок цифр я щось не дуже погоджуюся. Адже часто діабет розпочинається в старшому віці - а тоді вже щеплень ніяких не проводять.

І по темі.
Хочете мати хорошу память то по менше вживайте курячі яйця, особливо смажені.
Rainbow
Цитата(fuxx @ Mar 21 2009, 11:33 ) *
На рахунок цифр я щось не дуже погоджуюся. Адже часто діабет розпочинається в старшому віці - а тоді вже щеплень ніяких не проводять.
Якщо подивитись на цифри, після щеплень захворюваність діабетом виросла в декілька тисяч разів. Тільки це чомусь бачити не хочуть. Це раз. По друге невже Ти думаєш що воно прямо завтра і проявиться? В когось воно вилізе завтра, в когось після завтра, а в когось через 30 років. Правда через 30 років звязку точно ніхто не побачить, враховуючи що якщо проблема стається зразу її не признають. Уже давним давно є купа прямих доказів щеплень аутизмом, алергічними реакціями, онкологічними захворюваннями, цукровим діабетом, тільки ніхто не повязує ці події чомусь.
Це так невеликий оффтоп.
Irene
Не знаю на що впливає риба, але... Так її хтілось з*їсти, а як знудило... до тепер тошнить... 3_8_208.gif
Для перегляду повної версії цієї сторінки, будь ласка, перейдіть по посиланню.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.